Késő esti önreflektív kérdések

by - szeptember 17, 2017


Igeen, ismét TAG bejegyzés, de egyszerűen nincs másra időm - beindult a suli, én pedig nem készültem fel rá, így nincsenek előre megírt bejegyzések. A kérdőíveket viszonylag gyorsan le lehet gépelni, ezért mára egy igencsak érdekessel készültem.
(A kérdéseket a Keep calm, I'm going to be a vet blogon találtam.)



1. VILÁGEGYETEM: Mi az az egy dolog, amit azt kívánod, hogy bárcsak elmondhatnál annak, akivel többé már nem vagytok barátok?
Őszintén szólva, semmit. Mikor eljöttem az általános iskolából, az akkori baráti köröm együtt maradt, én viszont kiváltam. Eleinte tartottam a kapcsolatot, aztán már nem kerestek engem, végül szinte teljesen megszakadt a barátság.

2. GALAXISOK: Mi az a 3 dolog, amit mindenképpen meg akarsz tenni, mielőtt meghalsz?
  • Beutazni a világot
  • Sikeresen elhelyezkedni a világban
  • Megtalálni az igaz szerelmet

3. BOLYGÓK: Milyen teljesítményedre vagy a legbüszkébb?
Eddig arra, hogy képes voltam megnyílni azok felé a fiúk felé, akiket a barátaimnak nevezhetek.

4. FELHŐK: Mit bántál meg az életed során a legjobban?
Hogy annak idején nem voltam bátrabb és elhittem a sok hülyeséget, amit általános iskolában rólam állítottak. Mert azok miatt lett olyan a személyiségem, amilyen.

5. TELIHOLD: Milyen ember szeretnél lenni?
Nyitott, bátor és legfőképpen boldog. Meg egy kicsit szebb, de ez most részletkérdés.

6. NAP: Ha egy nap arra kelnél, hogy az életedben minden tökéletes, hogyan nézne ki?
Ha 16 évesen történne ez, akkor külön laknánk nagyiéktól, anyuékkal közösen reggeliznénk, aztán elmennék valahova a barátommal, délután a barátnőimmel találkoznék, este pedig azzal a bizonyos baráti társasággal. Nem kellene aggódnom semmi miatt, csak a pillanatnak élni.

7. KÉSŐ ESTE: Mi/ki miatt érzed magad biztonságban?
A szüleim és a pár fiú miatt, akik biztos pontok az életemben.

8. NAPFELKELTE: Mit szeretnél kezdeni az életeddel?
Szeretnék lediplomázni és munkát találni és írni.

9. NAPNYUGTA: Ki az a személy, akiről azt gondoltad, hogy örökké veled lesz, de többé már nem is beszéltek?
Nincs ilyen. Egyelőre.

10. ÉJFÉL: Más ember vagy késő este, mint reggelente?
Nem igazán. 

11. GYERTYAFÉNY: Határozatlan ember vagy?
Nem. Talán. Igen. Nem tudom.

12. SÖTÉTSÉG: Változtattál már meg magadon valami olyat, amit szerettél, csak azért, hogy másoknak bizonyíts?
Nem, és nem is tervezem. Persze, most is épp ott tartok, hogy változtatok, és igen, mások miatt is változok, de elsősorban magam miatt.

13. ÉDES ÁLMOK: Boldog vagy?
Azt hiszem.

14. RÉMÁLMOK: Mitől félsz a legjobban?
Attól, hogy elvesztem azokat az embereket, akik fontosak nekem.

15. CSILLAGKÉPEK: Ki az a személy, akivel akár órákig is el tudsz beszélgetni?
Anya és apa.

16. EMLÉKEK: Ki az, akit sosem fogsz elfelejteni?
A szüleim, a barátaim és az óvónénim.

17. 11:11: Mi az a dolog, amit akarsz, de talán sosem lehet a tiéd?
Ő, az a FIÚ. Meg egy felhangolt zongora :D

18. HULLÓCSILLAG: Ki az a személy, akiben annyira megbízol, hogy fontos döntéseknél kikéred a véleményét?
Anya és apa De unalmas válaszaim vannak.

19. FÖLD: Hol érzed magad a leginkább otthonosan?
Otthon és azon a helyen, ahol a srácokkal találkozom.

20. HORIZONT: Mi az az egy dolog, ami miatt jobban érzed magad, mikor zaklatott vagy?
ZENE.


21. SARKI FÉNY: Mi az a dolog, ami segít elaludni, mikor ezt lehetetlennek érzed?
Mindig hamar elalszom, szóval nem tudom.




Hamarosan újra találkozunk!
Puszi:



You May Also Like

0 megjegyzés