Jessica Sorensen: Ella és Micha titka (A titok 1.)

by - január 06, 2017

2017 első könyve. Félve kezdtem neki, mert molyon nem írtak róla túl jókat, ám a végén kellemesen csalódtam.


Borító:
A könyv adatai:
Cím: The Secret of Ella and Micha - Ella és Micha titka
Író: Jessica Sorensen
Fordította: Komáromy Rudolf
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Oldalszám: 261
Nyelv: Magyar
Kiadás éve: 2015
Sorozat: Rubin Pöttyös Könyvek
              A Titok

Fülszöveg:
Ella fékezhetetlen, heves természetű lány volt, mindenki tudta róla, hogy ami a szívén, az a száján. De azután mindent maga mögött hagyott, egyetemre ment, és ott átváltozott valaki mássá. Olyasvalakivé, aki betartja a szabályokat, fegyelmezetten ügyel a rendre, és gondosan elrejti problémáit. 
Most azonban itt a nyári szünidő, és nem mehet máshová, mint haza. Fél, hogy otthon újból felszínre bukkanhat mindaz, amit fáradságos munkával eltemetett, főleg hogy Micha a szomszédban lakik. 
Micha szexis, dörzsölt, magabiztos, és úgy olvas Ella lelkében, mint senki más. Mindent tud a lányról, még a legsötétebb titkait is. Ella tudja, hogy ha a fiú megpróbálja előcsalogatni régi énjét, nehezen bír ellenállni neki. Csak azt nem ismeri föl, hogy amikor távozott, magával vitte Micha szívének egy darabját. 
És a fiúnak most feltett szándéka, hogy újra megnyeri a lányt, akit elveszített.

Forrás: libri.hu

Értékelés:


Borító:
 Igazándiból semmi különleges nincs rajta, mindössze a szereplők kinézetét ismerhetjük meg ezáltal. Nem azt mondom, hogy nem tetszik, de mást is el tudtam volna képzelni.

Szereplők: Jól kidolgozottak. Senkit nem tartottam idegesítőnek, ami egy jó pont. A fő karakterek nem voltak a "hasra esek" kategória, de ez nem is baj, hiszen itt (szerintem) nem ezen van a hangsúly. Kövezzetek meg, de igazándiból Micha sem az az "úristen, miért nem létezel" férfi számomra.

Cselekmény: Voltak benne jó részek, és tudtam vele haladni, de igazándiból az egész arról szól, hogy Micha vissza akarja csábítani Ellát. Egyébként ez nem baj, hiszen ez a könyv inkább egy könnyed limonádé sztori, ami kellemesen üdítő. Külön tetszettek az autós jelenetek, amik igazán feldobták az egészet.

Összegzés: Hozta azt, amit a Rubin Pöttyösöktől vártam. Szerettem olvasni, és szívesen újraolvasnám, de nem lett kedvenc könyv. Bárkinek ajánlom, aki szereti a romantikus történeteket egy kis gyorsulásos autóversenyzéssel megspékelve.

Pontozás:

Borító: 3/5
Szereplők: 4,5/5
Cselekmény: 4/5
Összesen: 11,5/15



You May Also Like

0 megjegyzés